گنجاس

فرصتهای زندگی کم هستند, اما زمان زیادی برای وقت تلف کردن داری ...

گنجاس

فرصتهای زندگی کم هستند, اما زمان زیادی برای وقت تلف کردن داری ...

این مارک چینی در زمینه تولید چیلر آب نیز فعالیت دارد و تاکنون چندین نمونه از محصولات این شرکت را بررسی کرده ایم. یکی از تازگی های این شرکت کولر گازی نسل دوم GAMMAXX L240 است. این کولر گازی به تازگی در اختیار ما قرار گرفته است و در این بررسی سعی کردیم نگاه سریعی به طراحی و کارایی آن داشته باشیم.

بسته GAMMAXX L240 نسخه دوم تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد. البته جعبه Volume 2 کمی بزرگتر است و کلمه Anti-Leak Tech Inside روی آن دیده می شود.

این دستگاه مانند نسل اول L240 در یک کیسه پلاستیکی قرار گرفته و در مقوا بسته بندی شده است. در پشت بسته بندی ، مثل همیشه ، اطلاعات مربوط به مشخصات و مشخصات فنی محصول را مشاهده می کنیم.

به عنوان نسل اول این کولر گازی ، دو کیسه در داخل بسته وجود دارد ، یکی دارای واحد کنترل سیمی است و دیگری دارای صفحه فلزی و پیچ در داخل آن است. در حالت دوم ، کلمات Intel و AMD دیده می شود ، که نشان دهنده نصب امکانات خنک کننده بر روی سوکت های Intel و AMD است.
همچنین یک رادیاتور مشکی ، یک پمپ خنک کننده و یک پمپ با آرم Deep Cool به دو لوله متصل شده است. لوله ها برای مقاومت و دوام پوشانده شده اند و تخیل کاربر را تا حد زیادی تسهیل می کنند.

در این نسخه ، Deep Cool از برچسبی برای پوشاندن قسمت مس بلوک خنک کننده استفاده کرد ، این نشان می دهد که قبل از استفاده باید یک اخطار برداشته شود. اکثر مارک ها از برچسب های واضح برای محافظت از پشت بلوک استفاده می کنند که باعث خطاهای چشمی می شود و باعث می شود کاربران قبل از نصب این برچسب های پاک را پاک کنند. DePool به عمد از برچسب شیر در پشت بلوک استفاده کرد تا خطر چنین اشتباهی را کاهش دهد. کولر گازی نسل دوم GAMMAXX L240 کمی بزرگتر از نسل اول است ، اما این تفاوت اصلی بین این دو سری نیست.

تفاوت اصلی بین این دو سری استفاده از فناوری آب بندی بود که باعث افزایش حجم و وزن محصول شد. البته وجود این فناوری به این معنی است که شما هرگز نگران نشت مواد مبرد بر روی مادربرد و سایر قطعات نخواهید بود.

منبع خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی