گنجاس

فرصتهای زندگی کم هستند, اما زمان زیادی برای وقت تلف کردن داری ...

گنجاس

فرصتهای زندگی کم هستند, اما زمان زیادی برای وقت تلف کردن داری ...

بهترین ساعت هوشمند xiaomi


این مدل از ساعتهای شیائومی به گونه ای طراحی شده است که البته می توانید زمان کافی را در اختیار شما قرار دهد ، اما همچنین به عنوان یک مانیتور ضربان قلب عمل می کند زیرا می تواند مقداری از داده های شخص را هنگام ورزش ضبط کند.

دارای کرونومتر ، زنگ هشدار و همچنین دارای یک تایمر است ، علاوه بر این ، امکان دریافت تماس ، پیام کوتاه و مدیریت برخی از شبکه های اجتماعی را فراهم می کند و مورد آن Corning Gorilla ساخته شده از 2.

 

این می تواند برای موارد ورزشی و همچنین برای محیط های اجرایی استفاده شود ، می تواند تا 50 متر در آب مقاومت کند و همچنین می تواند به عنوان یک مانیتور ضربان قلب استفاده شود زیرا دارای مجموعه ای از ویژگی ها است که به شما امکان می دهد عملکرد بدن خود را کنترل کنید .

بهترین ساعت هوشمند xiaomi 2020


این مدل از ساعتهای شیائومی هم برای تنظیمات غیررسمی و هم در آن تنظیمات نیمه رسمی طراحی شده است.

که بهترین ساعت هوشمند زیر 3000 است



undefined
این تقریباً با تمام تلفن های هوشمند فعلی ، چه Android یا iOS سازگار است. اگرچه مقاومت در برابر آب دارند اما محصولی است که برای استفاده در فعالیت های شنا یا غواصی مناسب نیست.
undefined

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی