گنجاس

فرصتهای زندگی کم هستند, اما زمان زیادی برای وقت تلف کردن داری ...

گنجاس

فرصتهای زندگی کم هستند, اما زمان زیادی برای وقت تلف کردن داری ...

این راهنمای خرید ساعت های هوشمند همه عوامل مختلفی را که هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا Apple Watch ، Samsung Galaxy Watch ، Fitbit یا پیشنهادات سازندگان پوشیدنی برتر برای شما مناسب است توضیح می دهد.

بهترین ساعت های هوشمند که آزمایش کردیم ، همگی در نوع خود عالی هستند ، اما برای همه مناسب نیستند. از مارک های اصلی فناوری مانند اپل ، سامسونگ و Fitbit گرفته تا ساعت سازان سنتی مانند Tag Heuer و Fossil ، ده ها شرکت دارای ساعت های هوشمند هستند که اعلان ها ، برنامه ها و موارد دیگر را به مچ شما می آورند. مدل های جدید مانند اپل واچ 7 و سامسونگ گلکسی واچ 4 این قابلیت ها را بیشتر از پیش می کنند.

    بهترین ردیاب های تناسب اندام که آزمایش و رتبه بندی کردیم
    با بودجه؟ در اینجا بهترین ردیاب های تناسب اندام ارزان است
    هم اکنون بهترین معاملات اپل واچ را تماشا کنید

اگرچه ویژگی ها و طرح ها متفاوت است ، اما ساعت های هوشمند می توانند به شما کمک کنند تا در وقت خود صرفه جویی کرده و وضعیت سلامتی خود را بهتر بررسی کنید. اکثر آنها دارای اقدامات تناسب اندام هستند ، مانند سنسور ضربان قلب و GPS. برخی از آنها می توانند به عنوان یک افزونه برای تلفن شما عمل کنند ، در حالی که برخی دیگر به عنوان دستگاه های متمرکز بر سلامتی مانند Fitbit Sense به بازار عرضه می شوند.

برخی از ساعت های هوشمند مانند Apple Watch SE مستقل از تلفن کار می کنند. اما اگر چیزی را می خواهید که به شما اجازه می دهد از اعلان های خود استراحت کنید ، یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام ممکن است برای شما مناسب باشد.
راهنمای خرید ساعت هوشمند: نکات سریع

سازگاری: یک ساعت هوشمند را بدون اطمینان از کارکردن با تلفن هوشمند خود خریداری نکنید. به عنوان مثال ، ساعت های اپل فقط با بهترین iPhone ها کار می کنند. ما راهنمای بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی را برای گزینه هایی که با سامسونگ ، گوگل یا سایر تلفن های هوشمند اندرویدی شما جفت می شوند ، گردآوری کرده ایم.

ویژگی های تناسب اندام: اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید ، یک ساعت مجهز به سنسور ضربان قلب و GPS (برای پیگیری تمرینات خود) انتخاب کنید. اگر این ورزش مورد علاقه شماست ، می توانید راهنمای ما را برای بهترین ساعت های دویدن بررسی کنید.

عمر باتری: هنگام خرید به عمر تخمینی باتری توجه کنید. ساعتهای هوشمند هیبریدی که بیشتر شبیه ساعتهای آنالوگ هستند بیشترین عمر باتری را دارند ، اما صفحه لمسی ندارند.

بندهای قابل تعویض ساعت: اطمینان حاصل کنید که سگک یا دستگیره بند ساعت شما به راحتی قابل استفاده و تعویض است. همچنین اطمینان حاصل کنید که کمربندهای جایگزین برای شما آسان است.

در دسترس بودن برنامه: انتخاب برنامه ها یک فاکتور است ، چیزی که Wear OS را در مقابل watchOS متفاوت می کند. با این حال ، به اندازه سازگاری ، طراحی و سایر ویژگی ها مهم نیست.
راهنمای خرید ساعت هوشمند: سازگاری سیستم عامل و تلفن

از آنجا که اکثر ساعت های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان همراه با تلفن هوشمند شما عمل کنند ، سازگاری دستگاه بسیار مهم است. به عنوان مثال ، بهترین دستگاه های Fitbit مانند Fitbit Versa 3 و Fitbit Versa 2 با بسیاری از دستگاه های Android و همچنین iPhone کار می کنند. اگرچه باید توجه داشته باشید که دارندگان تلفن های Android دارای یک ویژگی اضافی هستند: پاسخ سریع به پیام های متنی ورودی و گزینه پاسخگویی به تماس های تلفنی.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی